sobota, 19 maja 2012

Reklama hipermarketów

Reklama hipermarketów

Autorem artykułu jest Marcin Gonet


W Polsce jak grzyby po deszczu powstają różnego rodzaju hipermarkety. Praktycznie na każdej ulicy możemy spotkać się z jakąś filią danej sieci. Wybór jaki mamy z tej materii jest ogromny. Jest to jeden z plusów demokracji, w której żyjemy już dwadzieścia lat.
Każdy z nas wreszcie nie jest skazany na tylko jeden sklep, w którym robimy zakupy. Teraz każdy może bez większego problemu znaleźć potrzebny na towar. Takie nasycenie hipermarketów sprawia, że klienci mają ogromne pole do popisu w wyborze sklepu, w którym zrobimy zakupy. Dlatego wszystkie hipermarkety muszą przeprowadzać różnego rodzaju kampanie reklamowe by przekonać nas właśnie do swoich usług. Jedną z najbardziej popularnych wersji takiej reklamy są gazetki promocyjne. Działają one zaskakująco skutecznie na nas wszystkich. Dzieje się tak, dlatego że wszyscy ludzie są wzrokowcami. A to działa na nas podświadomie podczas wyboru miejsca na zakupy. Takie gazetki promocyjnemówią nam o danych produktach, które możemy dostać w pobliskim hipermarkecie w korzystnej dla nas cenie. Dzięki takim gazetkom wszyscy jesteśmy wstanie skutecznie porównać oferty poszczególnych hipermarketów. Takie porównanie cen sprawia, że niejednokrotnie oszczędzamy do znaczną ilość pieniędzy. Gazetka promocyjnaposiada swoistą moc przyciągania, która działa na nas w bardzo dużym stopniu. Specjaliści którzy ją tworzą doskonale wiedzą jak podejść potencjalnego klienta. Dlatego tworzą coraz to bardziej wymowne gazetki, w których dowiadujemy się o danych promocjach, jakie możemy spotkać w danym markecie. A my poddajemy się czarowi takiej gazetki. Gdyż niejednokrotnie decydujemy się na zakup danego towaru myśląc, że natrafiliśmy na niepowtarzalną okazję. Ten chwyt marketingowy jest bardzo skuteczny, dlatego ten proceder jest tak rozpowszechniony w dzisiejszych czasach. Większość z nas nawet czeka na takie gazetki promocyjne wstrzymując się z zakupami do czasu aż przeglądniemy ofertę z wszystkich hipermarketów. Dzięki takiej formie reklamy wiele sieci sklepów skutecznie zwiększa swój obrót.
--
Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz